Nu har den tekniska Emma varit i farten igen..

Jag och Emil köpte oss en skiva som vi skulle ha i bilen, Absolut dance summer 2011, men jag ville även ha dessa låtarna på mobilen så därför tänkte jag fixa det ikväll, men icke!

Hade "rippat" över hela skivan till windows media player, sen var det bara dags för att synkronisera skivan över till mobilen (komplicerade ord i datorvärlden). Så lägger över låtarna i någon lista, sen ser jag att datorn arbetar så tänker att detta blir ju skit bra (y 
    Håller på med lite annat på datorn en liten stund och kollar sen tillbaka till musiken, den har kommit till 88%, tyckte att det gick lite segt men då gick det upp ett ljus för mig.. Jag har nu fört över ALL musik från WMP till min mobil, och det är inte liiiite låtar det! Värst av allt är nog att det mesta är skit musik, så gissa vad jag ska göra hela natten? Joo, rensa min mobil från de värdelösa låtarna! Jippi!


*SUCK*


Kommentarer
Postat av: Robin

Haha ni tjejer ska inte hålla på med det tekniska låt männen göra det :P

2011-07-25 @ 00:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0