Street race i Helsingborg

Jag, Stefan, Alexandra, Emil och Jocke satte oss i Stefans bil för att köra till Helsingborg och kolla på street race igår (lördag). Första gången som jag var där och det fanns en hel del snygga bilar, men även en del som inte alls passade in. Oväntat nog så gick några bilar bättre än vad man trodde och även några lite sämre.
Vi befann oss först vid Biltema och där men sen hörde vi någon skrika "POLISEN KOMMER" och då blev det fart på alla! Vi drog oss emot våran bil för att sen dra till platsen som var plan B. Hamnen. Vi lämnade inte Helsingborg förrän vid kl. 01, innan vi körde hemåt åt vi på McDonald's på Stattena, rekommenderar det inte! Läsk var slut, stolar sönder, ingen ketchup och mat överallt! Fast fanns ingen mening med att städa undan efter sig eftersom alla papperkorgar och tunnor var över fulla så det låg på marken... Trevligt! (y                   USCH!USCH!USCH!USCH!



Denna veckan som kommer innehåller massor med saker!
   Imorgon ska jag iväg tidigt på morgonen, vad jag ska göra är dock lite hemligt för vissa, senare på dagen ska min vovve träffa Mys vovve.
   Tisdag är nog ganska lugn, inget planerat.
   Onsdag ska jag och Emil hjälpas åt med att städa hans rum, det ska bli så rent som det aldrig varit (känner mig snäll som hjälper till :))
   Torsdag, damdamdamdaaaa. Kristianstad och tandregleringen och ser även det som mitt sista besök där, ÄNTLIGEN!!
   Fredag, denna dagen ska tillbringas helt och hållet med Emil!
   Lördag ska vi fira min farmor, blir att äta på restaurang mot Ängelholms hållet, hon fyller 75 nu på torsdag, (: hoppas även på fest på kvällen, får se om man hinner med det. Man kan alltid hoppas! :D och slutligen
   Söndag, ska inte göra ett skit denna dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0