Det var ett tag sen (;

Länge sen man bloggade nu kände jag, även några som varit på mig om det ;d men här är jag igen och det har hänt en massa kan man säga! FÖrst och främst ska jag ju säga att jag har ny design som ni sett, mycket fin! Killens blogg finns redan länkad på bloggen, Johan (:
            Har nu på börjat min apu i Ljungbyhed och 1v har redan gått vilket gick snabbt (BRA!) men 4v till kvar så bara att kämpa (y men studiedag på onsdag vilket är hur fint som helst! :D I helgen var det fullrulle med Tessan och sen var även Ida med på ett hörn ;) saknat mina tjejer något extremt!! <3

Ska sova hos mormor och morfar onsdag-fredag bara för att få mig lite sovmorgon vilket aldrig är fel och sen då möta upp MysanPysan i Klippan på torsdagen för att kolla in när hon dansar ;b kommer bli skoj!

SLänger in ett till inlägg sen innan onsdag iaf, PUSSS


Kommentarer
Postat av: - MyElinLinnéaTornered ♥

Haha, ÄNTLIGEN BLOGGAR DU! :D <3

2011-03-07 @ 21:51:00
URL: http://mytornered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0