Dirty Little Secret

Hmm. Jag tror faktiskt att alla har sin egna lilla "dirty little secret" kanske inte dirty, men något gömmer man allt från alla andra. Om jag själv tänker efter så har jag en hel del som bara jag vet om mig själv, och just nu känner inte jag för att dela med mig av det till någon. Kanske blir kul sen när man är 40år eller något men innan dess så tror jag inte att jag känner för att öppna " my secret box"
    
Från det ena till det andra.. Idag höll jag i min första lektion för klassen och det var ju som sagt i engelska (inte mitt starkaste ämne) men det gick ganska så bra faktiskt : ) haha men när jag skulle skriva upp deras glosor på tavlan så råkade jag att skriva suger iställer för sugar på socker, haha stackars barnen de skrev ju efter mig men sen var det en tjej, tack och lov, som sa åt mig att det blivit fel :O hehe awkward! 
    Lena, min mentor, kom även på besök idag och det gick faktiskt bra kände jag. Jätte skönt att det är över! (:
Efter skolan drog jag mig till Ängelholm (av alla ställen) och köpte mig ett par nya skor, haha det var verkligen på tiden kan man säga ;b



Nej nu blir det duschen för min del och sen blir det till att kolla på Big Brother :D(y

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Vad bra att du känner så :)

Det kommer jag aldrig glömma! Är dig evigt tacksam :D Ska försöka få ner honom snart så kanske vi kan hitta på något tillsammans? <3

2011-03-14 @ 21:06:38
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0