HEELG

Idag ska man ut och göra stan osäker, eller ngt, xd. Wilson (Viktor Tjernell) fyller nämligen 18 idag så han ska ha en stor fest inne i stan på ett hemligt ställe ;) jag och min älskade nöt tänkte att vi skulle dra dit och kolla läget lite sen får vi helt enkelt se vad som händer under resten av kvällen/natten. Haha dock ska jag sälja tidningen imorgon så liiiite lugnt får man kanske ta det, men det kommer jag säkert strunta i senare ikväll ändå ;b
    Sitter och måla mina naglar ROSA haha tror de blir fint men vafan har man lite fritid så har man, kan inte hjälpa det! Nöten slutar sitt jobb på restaurangen, hehe, vid 16 så tar det lugnt ett tag till innan jag hoppar in i duschen för fix ;d

På måndag kommer min mentor till min apu.. fyfan säger jag bara. Hoppas allt går bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0