Junkyard.se

Hittat en toppen sida!! Jag vet att jag precis köpt mig ett par nya fina röda converse men sen nu hittade jag denna sidan http://junkyard.se/ och den är helt awesome!! Där finns hur mycket fint som helst och det är faktiskt inte så himla dyrt heller om man jämför med affärernas priser : )
    Men jag ska inte börja spendera pengar på den sidan förrän om ett bra tag eftersom bf-programmet ska till Stockholm under maj och vi ska stanna ons-fre (hoppas på att stanna över helgen med). Så nu tänkte jag iallafall försöka att spara mina pengar som jag tjänar samt studiebidraget så att man har så mycket som möjligt på sitt kort när man kommer till stor staden sen är det bara att shoppa tills man är pank! YEEAAH :D



Nej nu blir det duschen lite snabbt sen ska man kolla på Big Brother tills man somnar, brukar bli under någon av alla reklamer, hehe :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0