Ons

Tänkte ju lägga ut en bild på min fina navel piercing men sen så slog det mig att allt sånt kommer ju ut på google om man söker på mitt namn så hmmm.. ska fundera lite mera på det ;b imorgon efter min apu så ska jag tillbringa natten i Klippan hemma hos kära mormor och morfar och vi ska även baka kakor till mina små 4or som jag alltså kommer lämna på fredag, sorgligt! Haha jobbigt att komma tillbaka till skolan igen, liksom nu måste man läsa svår matte, engelska och allt sånt :O jag trivs mycket bättre med tal som 724 * 5, hehe :D

Var super trött imorse så funderar på att lägga mig tidigare ikväll men då missar jag ju Big brother och de får inte hända! Inte ikväll iallafall (A) juste läst någonstans att Gurkan kanske måste lämna huset pga att han har hotat Vanessa eller något skit :o hmm av det som jag sett har jag inte märkt något hot men vem vet, haha kollar ju inte 24/7 : ) hoppas bara att han får stanna!!! Eyy din jävla åsna, kompis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0