Sista söndagen.

Då är snart även denna månaden slut, fort har det gått! Har ju nu endast 1v kvar av min apu. Både skönt men också lite trist att lämna den härliga klassen, men kanske kommer och hälsar på någon dag man vet ju aldrig! Kommer bli så sjukt kul att träffa hela klassen igen! Bf09, ni har varit saknade <3 inte träffat någon på typ 6v (utom Tessan och Ida, my girls!) efter det att vi skiljdes åt hemma hos ErrePerre efter våran galna klassfest! :b

Juste!(i) fick aldrig de jeansen som jag budade på, någon dum jävel la ett högre bud under tiden som jag måste ha kollat på big brother och sen hade jag ju inte en chans till att buda högre eftersom det slutade vid 23, sug! : ( Haha men nu har jag lärt mig att inte springa ifrån tradera sidan om jag budar på något som jag vill ha, utan stanna kvar in i det sista så att man vinner hela skiten! ;) 
     
Hittade ett litet fräckt citat eller vad man ska kalla det inne på facebook, av Joel Nordgren! 
       "If guns don't kill people, people kill people.
Does that mean that toasters don't toast toast.. Toast toast toast?"


Btw piercade min navel i onsdags (23/3) hehe kommer ut en bild någon dag när jag känner mig redo för att visa upp min mage, CAIIIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0